torstai 27. lokakuuta 2016


Tämän viikon kuulumisia


Keskiviikkona Janikalla ja mulla molemmilla oli vapaapäivä.
Vapaapäivän aloitin rauhassa syödyllä aamupalalla. Sen jälkeen menin heti rannalle. Lämpöä oli mittarin mukaan 25 astetta, mutta tuntui kyllä paljon kuumemmalta. Kerrankin sattui hieno sää meidän vapaapäivälle! Rannalla oli myös Krista ja sen mies. Menimme Kristan kanssa uimapatjoilla uimaan isoihin aaltoihin. Janika oli myös hetken meidän kans, mutta palasi rannalle ottamaan aurinkoa, koska aallot saa Janikan merisairaaksi. Minä ja Krista lilluttiin meressä ja taisteltiin aaltoja vastaan varmaan pari tuntia ja aika meni kuin siivillä. Välillä aallot oli todella isoja ja niiden mukana vain heittäytyi pitkien matkojen päähän! Mutta hauskaa oli :D Vahingon ilo paras ilo vai miten se meni..
 
Arskaa!



Lopulta palasin Janikan seuraan ottamaan aurinkoa ja taisin siinä vähän auringon lämmössä torkkua. Janika lähti ripsihuoltoon viiden aikaan illalla ja mä siirryin vielä Kristan ja sen miehen seuraan ottaan arskaa hetkeksi. Asettelin uimapatjani niiden maksullisten auringonottotuolien viereen ja olin juuri siihen menossa makuulle, kun tuolien myyjä tuli tarjoamaan mulle oman tuolin ilmaiseksi. Mikäs siinä, tietysti sitten otin tuolin ja olin hyvin tyytyväinen :) Lähdimme rannalta, kun aurinko meni pilveen.

Meidän koti
 
 
Olin juuri tullut suihkusta ja saanut syötyä, kun Janika soitti ja kertoi unohtaneensa pankkikorttinsa kotiin. Janika jäi ripsienhuoltopaikkaan odottamaan ja mä lähdin kiireesti viemään pankkikorttia sinne. Mutta Janika sai kuin saikin ripsensä maksuun! Illalla kävimme vielä yksillä. Oli Krisun miekkosen viimeinen ilta Fugessa, joten päätettiin tehdä vielä jotain porukalla ennen lähtöä.
 

Long island iced tea



Torstaina eli tänään menin kahdelta töihin. Ennen töihin menoa kävin ostamassa vähän postikortteja, joita ajattelin tässä joskus lähetellä Suomen suuntaan. Tein myös koulutehtäviä ja ehdin vähän käydä rannalla myös istuskelemassa, kun oli taas todella kuuma päivä.
Töissä oli iltatapahtumana yhden työntekijän syntymäpäivät. Illalle suunniteltiin oma juhlamenu. Tarjolla oli rakuuna-pekonikanaa ja nyhtopossua. Ilta oli aika rauhallinen. Työpäivä hurahti nopeasti.
 
Meidän nosto ja näkymät saliin



Broileria
 
Kuvia työmatkalta
 
 
 

 Nyt istuskelen kämppiksien kanssa olohuoneessa ja kirjoittelen blogia. Pian nukkumaan ja huomenna näkeekin pitkästä aikaa sitä omaa miekkosta!!
-Sanna
 

 

 
 

 

 

 

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti